Педагогічні читання – невід’ємна частина методичної роботи

      З  метою забезпечення високого рівня функціонування системи методичної роботи в коледжі, удосконалення методичного рівня педагогічних працівників, стимулювання творчої ініціативи, пошуку та підтримки творчих педагогів, сприяння запровадженню їхніх розробок до освітнього процесу, вивчення та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду 04 січня 2018 року в Ужгородському музичному коледжі імені Д.Є.Задора були проведені педагогічні читання на тему: «Продуктивний урок – орієнтир сучасного педагога».  

     Професія викладача – це професія, змістом якої є навчання і виховання молодих людей. Творча активність викладача, нетрадиційне мислення, прагнення до новаторства і, врешті, інноваційний потенціал - обов’язкова умова розвитку та існування системи освіти, її прогресу. Оскільки в коледжі здійснюється базова загальноосвітня підготовка, то методист коледжу  Коваль М.В. звернула увагу на основні заходи, за допомогою яких можна підвищити ефективність заняття, створити атмосферу співробітництва на занятті, сформувати вміння та навички, виробити цінності студентів. Цікавими ідеями та прийомами роботи поділилася з присутніми викладач циклової комісії «Теорія музики», викладач-методист В.В.Мадяр-Новак.

    Під час педагогічних читань панувала творча атмосфера, викладачі активно обговорювали висвітлені проблемні питання. Комплекс таких заходів сприяє розвитку фахової майстерності педагогів, відповідно кожний учасник педагогічних читань  без сумніву виніс щось цікаве і потрібне саме йому.