Перші підсумки з педагогічної практики

   Педагогічна практика в Ужгородському музичному коледжі імені Д.Є.Задора є найважливішою частиною виховання майбутнього викладача мистецьких шкіл.

   Студент-практикант, проходячи педагогічну практику, повинен навчитись пристосовувати до практичної викладацької діяльності придбані знання та власний студентсько-виконавський досвід.

   Педагогічна практика повинна проходити в умовах, що максимально наближені до майбутньої діяльності викладача мистецьких шкіл. Цьому сприяє організація роботи педагогічної практики спеціалізації «Фортепіано» в Ужгородському музичному коледжі імені Д.Є.Задора.

   Найбільш складна і відповідальна форма – відкритий урок практиканта у присутності студентів і консультантів з обговоренням його проведення. До такого уроку консультант повинен ретельно готувати студента, допомогти йому у визначенні теми, форм і методів роботи, а також у плануванні часу.

   На високому рівні пройшли відкриті уроки з педагогічної практики студентів спеціалізації «Фортепіано». Усі студенти були підготовлені до відкритих уроків та з відповідальністю віднеслися до їх підготовки. Слід відзначити кращих студентів, котрі проявили свої набуті знання, індивідуальність та творчий підхід до виконуваного завдання. Зокрема: Барань Вікторія та Думнич Інна (викладач-консультант Кудловська Н.М.), Бовсуновська Вероніка та Іванюк Габріела (викладач-консультант Тетерюк-Кінч Ю.С.) та Ерп Адріан (викладач-консультант Шутко Н.Ю.).

   Відкриті уроки показали достатньо високий рівень випускників коледжу та їх готовність до самостійної роботи в мистецьких навчальних закладах. Тож, побажаємо випускникам коледжу подальших успіхів на ниві педагогічної майстерності та високих творчих досягнень.

Керівник практики,
викладач-методист циклової комісії «Фортепіано»
Тетерюк-Кінч Ю.С.