Інноваційні підходи в науково-методичному викладанні курсу «Загальне фортепіано»

   Невід‘ємною складовою сучасного етапу розвитку методики навчання гри на музичних інструментах є тенденція до синтезу різноманітних форм роботи на уроці та контролю знань. Прикладом цьому може послугувати  відкритий урок викладача циклової комісії «Загальне фортепіано» Шабанової Т. Д., який був проведений в оригінальному форматі майстер- класу 16грудня в малому залі коледжу .

   Тема уроку звучала так: «Базові елементи в навчанні гри на фортепіано для студентів естрадного вокалу в курсі «Загальне фортепіано». Відповідно, в ньому взяли участь двоє студентів- першокурсників спеціалізації «Естрадний спів» (Годя І., Сідун В.), які починають своє навчання грі на фортепіано з нуля, не маючи попередньої підготовки.

   Основною метою уроку було формування у студентів поняття драматугії музичного твору як ключа до розуміння і розкриття його образного змісту, втілення технічних і концептуальних аспектів музичного опусу, адже саме драматургія, як базовий елемент, формує чітке професійне уявлення в процесі відтворення музичної композиції, розвиває логіку будови музичної тканини, розставляє структурні смислові акценти відповідно ідейного задуму, що виключає помилкову інтерпретацію і дає поштовх до пошуку сенсу і подальшого опанування професійної майстерності. Отже, початковий період закладання фундаменту необхідно організувати на такому рівні, щоб студенти вчилися мислити, опрацьовувати, формувати критичне відношення до матеріалу, над  яким працюють.

   Цей відкритий урок відбувся з великим успіхом, як завдяки праці самого педагога, так і завдячуючи старанності студентів, а вдала і творча реалізація теоретичних знань на практиці- це безпомилковий індикатор високої педагогічної майстерності викладача.

Викладач-методист циклової комісії

«Загальне фортепіано» Гайнен Л. В.