Відкритий урок Підгородської Н.М. на тему: «Артистична подача вокального твору»

Сьогодні, 26 квітня,  відбувся відкритий урок-майстер–клас  викладачки-методистки, голови циклової комісії спеціалізації «Спів», заслуженої працівниці культури  - Підгородської Надії Миколаївни зі студентом 4-го курсу Семсічко Д. та студенткою 1-го курсу Славич А. на тему: «Артистична подача вокального твору».

Була визначена мета уроку: формування та удосконалення навичок роботи над художньо-емоційною виразністю виконання вокального твору, робота над авторським задумом та акторською майстерністю. Для демонстрації були вибрані твори: арія Фігаро з опери «Весілля Фігаро» В.Моцарта, арія Остапа з опери «Тарас Бульба» М.Лисенка (студент Даніель Семсічко), арії Оксани з опери «Запорожець за Дунаєм» С.Гулага-Артемовського (студентка Анастасія Славич).

Урок був поданий за всіма правилами академічного вокального мистецтва. Розпочався з розспівок, які виробляють основні навички співу у студентів: розспівка на легатто, на стакатто, арпеджіо. Всі розспівки допомагають концентрувати звук та доводити попадання зібраного звуку в резонатор. Увага була приділена роботі над вокальним диханням, дихальним стовпом, на якому базується звук. Викладач-методист використовує найправильнішу школу вокалу італійського бельканто. Навіть на рівні студентки І-го курсу вже присутнє розуміння правильного вертикального звуковедення, що є основою академічного співу і що свідчить про високий рівень педагогічної майстерності викладача.

Спів студентів чистий, рівний, тембрально збагачений, виходячи природніх можливостей виконавчців. Дуже грамотно вибрана програма для демонстрації  вже засвоєних голосових навичок.

Основна увага була приділена тематиці творів, які були обрані не випадково, а відповідають духу патріотизму сьогодення.

Не зважаючи на складний період, в якому перебуває сьогодні держава, на рівні коледжу проводиться максимальна робота зі студентами задля збереження величезної професійної культурної спадщини українського народу, для подальшого  розвитку музичного мистецтва.