Меню розділу

Перелік публікацій студентів

Публікації музикознавчих та етномузикознавчих робіт студентів УжДМУ імені Д.Є.Задора за період 2001-2010 років

  • Грінченко А. Хорові обробки закарпатських народних пісень В.Волонтира // Тези Ш Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – Київ, 2001. Стор. 21-22.
  • Маркуш О. Деякі особливості виготовлення та побутування дримби у Хустському районі Закарпатської області // Тези Ш Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – Київ, 2001. – Стор. 65-66.
  • Шинкар Є. Чи повинні “великодні ігрові пісні” збігатися з музичною стилістикою необрядового фольклору? // Тези Ш Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – Київ, 2001. – Стор. 106-107.
  • Тюпа В. Дзвони Ужгорода. // Київське музикознавство. – К., 2003. – Вип.10. – С.254-258.
  • Тюпа В. 70 років потому. Що збереглося? Видозмінилося? Зникло? (Слідами експедиції М.Рощахівського у прис. Вишоватім на Закарпатті) // Тези V Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2003. – С.127-128.
  • Коваль Н. Про унікальні жанри, відкриті В.Гошовським на території Східних Карпат // Тези V Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2003. – С.48-49.
  • Ферменюк І. Ужгородський період Анатолія Затіна // Тези V Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2003. – С.132-133.
  • Жданович К. УНСАКАТ В.Гошовського 4. Жданович К. УНСАКАТ В.Гошовського - аналіз, проблеми, перспективи //Київське музикознавство. – К., 2004. – Вип. 14. – С.53-57.
  • Жданович К. Музичні традиції обряду збирання винограду на Закарпатті // Тези VI Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К.,2004.–С.37-38.
  • Кріль К. «Секрети» української симфонії соль-мінор початку ХІХ століття // //Київське музикознавство. – К., 2005. – Вип. 17. – С.87-91.
  • Новак В. Теорія трансформації коломийки, розроблена Д.Задором у 1942 році //Тези VІІ Всеукраїнської науково-теоретичної студентської «Молоді музикознавці України». – К., 2005. – С.93–94.
  • Пеліна Г. Трембітальні сигнали Закарпатської Гуцульщини // Тези VІІ Всеукраїнської науково-теоретичної студентської «Молоді музикознавці України». – К., 2005. – С.109-110.
  • Пеліна Г. Жанр обробки народної пісні в творчості закарпатських композиторів 20-30-х років ХХ століття (на матеріалі новознайдених творів) //Тези VІІІ Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України". – К., 2006. – С.59-60.
  • Новак В. Б.Барток і Закарпаття // Тези VІІІ Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2006. – С.57-58.
  • Бучко В. Хорова творчість Володимира Волонтира // Тези ІХ Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2007.
  • Данілова Н. Музично-фольклорні праці В.Гошовського про народну музику Закарпаття // Тези ХІ Міжнародної науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2009.
  • Кушнір М., Данилова Н. Володимир Гошовський в Ужгородському державному музичному училищі // Тези ХІ Міжнародної науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2009.
  • Тюпа В. Слідами експедицій Володимира Гошовського // Професійна музична культура Закарпаття. – Ужгород, 2005. – Вип. 1. – С.338-343.
  • Новикова О. Музична культури закарпатського села сьогодні // Тези V Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2003.
  • Савко Д. Драматургія фортепіанного циклу М.П.Мусоргського „Картинки з виставки” // Тези VІІІ Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2006. – С.85-86.
  • Новикова О. На перетині трьох європейських культур: життєвий і творчий шлях Ф.С.Якименка //Тези VІІ Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2005. – С.97–98.
  • Кукурузова М. Диригент //Професійна музична культура Закарпаття. – Ужгород, 2005. – Вип.1. – С.148-152.
  • Маркуш О. Соната для фортепіано Дезидерія Задора //Професійна музична культура Закарпаття. – Ужгород, 2005. – Вип.1. –– С.211-216.
  • Оленич К. Композитор Віктор Теличко // Професійна музична культура Закарпаття. – Ужгород, 2005. – Вип.1. –– С.168-176.


Публікації музикознавчих та етномузикознавчих робіт студентів УжДМУ імені Д.Є.Задора за період 2012-2016 років

2012 рік

  • Нечипорук Ю. Філарет Колесса – перший дослідник ладкань на Україні //Тези ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2012. – С.78-79.    (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)

2013 рік

  • Бойчук А. Дезидерій Задор – видатний західноукраїнський композитор ХХ століття: до сторіччя від дня народження //Тези ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2013. – С.15-17.     (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)
  • Варга Н. Цимбальний концерт Д.Задора//Тези ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2013. – С.19-22.     (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)
  • Горзов Е. Столітній маестро: Основні віхи життя і творчості Д.Задора//Тези ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2013. – С.37-40.     (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)
  • Мацола В. Листи-відповіді Д.Задора до Б.Бартока//Тези ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2013. – С.105-107.    (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)
  • Фізер М. Образ Д.Задора в опублікованих спогадах//Тези ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2013. – С. 162-164.   (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)

 2014 рік

  • Маріна І. Є.Іршаї. Месса «Pro Libere» // Тези ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2014. – С.99-100 (наук. керівник Попова І.В.)
  • Олійник Т. Японська традиційна народна музика // Тези ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2014. – С125-126.    (наук. керівник Попова І.В.)
  • Сенек М. Жанри угорського пісенного фольклору Закарпатті сучасному етапі// Тези ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2014. – С.157-158.    (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)
  • Тимчук Т. Забуте ім'я Віри Ромішовської// Тези ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2014. – С.176-177.     (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)
  • Чунту К. Симфонія №2 «Повінь» Віктора Янцо // Тези ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України»  – К., 2014. – С. 201-202.   (наук. керівник Попова І.В.)
  • Шершун В. Мистецьке «Вікно в Європу» // Тези ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України» – К., 2014. – С.208.    (наук. керівник Кухта І.Г.)

 2015 рік

  • Чедрик М.  Фортепіанний цикл «Поетичні настрої» А.Дворжака в контексті музичного романтизму // Історія, теорія та практика музично-естетичного виховання: зб. ст. Вип. 9 / Ред.-упор. С.Дацюк, М.Каралюс, І.Фрайт. – Дрогобич: Вид. відд. Дрогобицького державного педагогічного університету імені І.Франка, 2015. – С. 107-112. (наук. керівник Росул Т.І.)
  • Лебедєв В. Опера-балет «Дитя і чари»  М.Равеля: особливості жанру і стилістика // Історія, теорія та практика музично-естетичного виховання: зб. ст. Вип. 9 / Ред.-упор. С.Дацюк, М.Каралюс, І.Фрайт. – Дрогобич: Вид. відд. Дрогобицького державного педагогічного університету імені І.Франка, 2015. – С. 113-117. (наук. керівник Росул Т.І.)
  • Тимочко В. Картинність у творчості К.Дебюссі на прикладі симфонічних ескізів «Море» // Історія, теорія та практика музично-естетичного виховання: зб. ст. Вип. 9 / Ред.-упор. С.Дацюк, М.Каралюс, І.Фрайт. – Дрогобич: Вид. відд. Дрогобицького державного педагогічного університету імені І.Франка, 2015. – С.118-122. (наук. керівник Росул Т.І.)
  • Зелік  Г. Нові форми балетного театру початку ХХ ст. (на прикладі балету “Жар-птиця” І.Стравінського) // Історія, теорія та практика музично-естетичного виховання: зб. ст. Вип. 9 / Ред.-упор. С.Дацюк, М.Каралюс, І.Фрайт. – Дрогобич: Вид. відд. Дрогобицького державного педагогічного університету імені І.Франка, 2015. – С.123-127. (наук. керівник Росул Т.І.)

 2016 рік 

  • Зелік Г. Концерт для альта з оркестром Б. Бартока, як зразок пізнього стилю композитора // Тези ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2016. – С.46-47. (наук.керівник Росул Т.І.)
  • Лебедєв В. «Давидові псалми» Василя Гайдука // Тези ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2016. – С.62-64. (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)
  • Тимочко В. Останні твори Йосипа Базела для струнного квартету //Тези ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2016. – С.124-126. (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)
  • Чедрик М. Специфіка творчого діалогу композиторів на прикладі «Варіацій на тему Ф. Шопена» С. Рахманінова //Тези ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2016. – С.134-136. (наук. керівник Росул Т.І.)

2017 рік

  • Швець Н. Собіткові пісні на Закаорпатті //Тези ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2017.(наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)
  • Воєводін О. Фортепіанна соната Самюеля Барбера //Тези ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2017.(наук. керівник Попова І.В.)
  • Воєводін О. Специфіка похоронної музики Закарпаття //Тези ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2017.(наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)
  • Маляр О. В.Гайдук "Український реквієм" //Тези ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2017.(наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)