Меню розділу

Перелік публікацій студентів

Публікації музикознавчих та етномузикознавчих робіт студентів Ужгородського музичного фахового коледжу імені Д.Є.Задора за період 2012-2020 роки

2020

КРОМПОТИЧ Євгенія. Кантата «О краю мій, Карпати милі» В.Гайдука – музична візитівка Закарпаття // У діалозі з музикою: Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, Ужгород, 30 квітня – 01 травня 2020 р. – Ужгород : Вид-во «Карпати», 2020  – С.65-67 (наук. керівник – Мадяр-Новак В.В.).

КРОМПОТИЧ Євгенія. В.Гайдук. Кантата «О краю мій, Карпати милі» // Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної студентської конференції «Молодіжне музикознавство - 2020». – Хмельницький, 2020. – С.45-48 (наук. керівник – Мадяр-Новак В.В.).

ЛУЧАН Станіслав. С. Борткевич. Фортепіанний цикл «10 прелюдій (ор.33): музичні образи і концепція» // Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної студентської конференції «Молодіжне музикознавство - 2020». – Хмельницький, 2020. – С.55-57 (наук. керівник – Мадяр-Новак В.В.).

ХУДАНИЧ Тетяна. Стильові орієнтири творчості М.Колесси (на прикладі сонатини для фортепіано) // Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної студентської конференції «Молодіжне музикознавство - 2020». – Хмельницький, 2020. – С.103-105 (наук. керівник – Росул Т.І.).

2019

КРОМПОТИЧ Євгенія. Типологія весільної обрядової музики гуцулів Закарпаття: до постановки питання (на матеріалах фольклорної експедицій у села Верхньотисянської долини Рахівського району Закарпатської області //Друга конференція молодих дослідників народної музики. Матеріали. – Львів, 2019. – С.90–94 (наук. керівник – Мадяр-Новак В.В).

ЛУЧАН Станіслав. Музичні різновиди колядок і щедрівок за концепцією Станіслава Людкевича (на фольклорних матеріалах Закарпатської області)//Друга конференція молодих дослідників народної музики. Матеріали. – Львів, 2019. – С. 73-76. (наук. керівник – Мадяр-Новак В.В).

МАЦОЛА Рената. В.М.Гайдук. Кантата «Посланіє» // Тези ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2019. – С.127–128.

КРОМПОТИЧ Євгенія. Принципи романтичного симфонізму у творчості Ф.Мендельсона-Бартольді (на прикладі «Шотландської симфонії») долини Рахівського району Закарпатської області // Тези ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2019. – С.101–102 (наук. керівник – Росул Т.І.).

ЛУЧАН Станіслав. Концерт для фортепіано з оркестром №4 як зразок пізнього стилю творчості Е. Вілли-Лобоса) // Тези ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2019. – С.112–113 (наук. керівник – Росул Т.І.).

2018

КРОМПОТИЧ Євгенія. Особливості сценарію гуцульського весілля у смт Ясіня (на матеріалах студентської експедиції). – С. 28-30 // Перша конференція молодих дослідників народної музики. Матеріали. – Львів, 2018. – С. 73-76 (наук. керівник – Мадяр-Новак В.В).

КРОМПОТИЧ Євгенія. Творчий портрет Василя Калинюка // Матеріали І Регіональної науково-практичної студентської конференції «Молодіжне музикознавство - 2018». – Хмельницький, 2018.- С.63-65 (науковий керівник - Росул Т.І.).

ЦІБЕРЕ Анастасія. Порівняльний аналіз гоєкань і копаньовських пісень // Перша конференція молодих дослідників народної музики. Матеріали. – Львів, 2018. – С.49-51. (наук. керівник – Мадяр-Новак В.В).

ЛУЧАН Станіслав. Талановиті виконавці закарпатських народних пісень у телепередачах Віри Кобулей // Перша конференція молодих дослідників народної музики. Матеріали. – Львів, 2018. – С.55-57. (наук. керівник – Мадяр-Новак В.В).

ЛУЧАН Станіслав. Риси стилю Луї В’єрна на прикладі програмних мініатюр для органу // Матеріали І Регіональної науково-практичної студентської конференції «Молодіжне музикознавство - 2018». – Хмельницький, 2018.- С.68-70 (наук. керівник – Росул Т.І.).

БІРТА Рената. Елла Фіцджельд: творчий портрет // Матеріали  І Регіональної науково-практичної студентської конференції «Молодіжне музикознавство - 2018». – Хмельницький, 2018. – с.7–9 (наук. керівник – Стинич Н.І.).

ДЕШКО Любов. Петро Петрович Матій –  яскравий  закарпатський співак  (до 75-ліття від дня народження митця) / Любов Дешко  // Матеріали  І Регіональної науково-практичної студентської конференції «Молодіжне музикознавство - 2018». – Хмельницький, 2018. (наук. керівник – Мадяр-Новак В.В).

ЛУЧАН Станіслав. Про ІІ Міжнародну науково-теоретичну конференцію “Володимир Гошовський і Закарпаття” (Ужгород, 28-29.09.2017)  / Станіслав Лучан // Матеріали І Регіональної науково-практичної студентської конференції «Молодіжне музикознавство - 2018». – Хмельницький, 2018. – С.65-68 (наук. керівник – Мадяр-Новак В.В).

МАЦОЛА Рената. Романтичні риси стилю творчості Л.ван Бетховена на прикладі симфонічної увертюри «Коріолан» // Матеріали  І Регіональної науково-практичної студентської конференції «Молодіжне музикознавство - 2018». – Хмельницький, 2018. – с.75–76 (наук. керівник – Стинич Н.І.).

МАЛЯР Ольга. «Stabat Mater»  Василя Гайдука / Ольга Маляр // Матеріали  І Регіональної науково-практичної студентської конференції «Молодіжне музикознавство - 2018». – Хмельницький, 2018. – С.72-74. (наук. керівник – Мадяр-Новак В.В).

ЦІБЕРЕ Анастасія. Жанр клавірного концерту Й.С.Баха як здобуток епохи бароко (на прикладі концерту для клавіру з оркестром №5 фа-мінор) // Матеріали  І Регіональної науково-практичної студентської конференції «Молодіжне музикознавство - 2018». – Хмельницький, 2018. – с.126–128 (наук. керівник – Стинич Н.І.).

ШВЕЦЬ Наталія. Омелян Попович – талановитий майстер з виготовлення скрипок в Італії (із серії «Долі українських музикантів») // Матеріали  І Регіональної науково-практичної студентської конференції «Молодіжне музикознавство - 2018». – Хмельницький, 2018. – С.133-135. (наук. керівник – Мадяр-Новак В.В).

2017

ШВЕЦЬ Наталія. Собіткові пісні на Закарпатті //Тези ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2017.(наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)

ВОЄВОДІН Олександр. Фортепіанна соната Самюеля Барбера //Тези ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2017.(наук. керівник Попова І.В.)

ВОЄВОДІН Олександр. Специфіка похоронної музики Закарпаття //Тези ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2017.(наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)

МАЛЯР Ольга. В.Гайдук "Український реквієм" //Тези ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2017.(наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)

2016

ЗЕЛІК Генріетта. Концерт для альта з оркестром Б. Бартока, як зразок пізнього стилю композитора // Тези ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2016. – С.46-47. (наук. керівник Росул Т.І.)

ЛЕБЕДЄВ Вікторія. «Давидові псалми» Василя Гайдука // Тези ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2016. – С.62-64. (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)

ТИМОЧКО Віра. Останні твори Йосипа Базела для струнного квартету //Тези ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2016. – С.124-126. (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)

ЧЕДРИК Михайло. Специфіка творчого діалогу композиторів на прикладі «Варіацій на тему Ф. Шопена» С. Рахманінова //Тези ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці». – Київ, 2016. – С.134-136. (наук. керівник Росул Т.І.)

2015

ЧЕДРИК Михайло. Фортепіанний цикл «Поетичні настрої» А.Дворжака в контексті музичного романтизму // Історія, теорія та практика музично-естетичного виховання: зб. ст. Вип. 9 / Ред.-упор. С.Дацюк, М.Каралюс, І.Фрайт. – Дрогобич: Вид. відд. Дрогобицького державного педагогічного університету імені І.Франка, 2015. – С. 107-112. (наук. керівник Росул Т.І.)

ЛЕБЕДЄВ Вікторія. Опера-балет «Дитя і чари»  М.Равеля: особливості жанру і стилістика // Історія, теорія та практика музично-естетичного виховання: зб. ст. Вип. 9 / Ред.-упор. С.Дацюк, М.Каралюс, І.Фрайт. – Дрогобич: Вид. відд. Дрогобицького державного педагогічного університету імені І.Франка, 2015. – С. 113-117. (наук. керівник Росул Т.І.)

ТИМОЧКО Віра. Картинність у творчості К.Дебюссі на прикладі симфонічних ескізів «Море» // Історія, теорія та практика музично-естетичного виховання: зб. ст. Вип. 9 / Ред.-упор. С.Дацюк, М.Каралюс, І.Фрайт. – Дрогобич: Вид. відд. Дрогобицького державного педагогічного університету імені І.Франка, 2015. – С.118-122. (наук. керівник Росул Т.І.)

ЗЕЛІК Генріетта. Нові форми балетного театру початку ХХ ст. (на прикладі балету “Жар-птиця” І.Стравінського) // Історія, теорія та практика музично-естетичного виховання: зб. ст. Вип. 9 / Ред.-упор. С.Дацюк, М.Каралюс, І.Фрайт. – Дрогобич: Вид. відд. Дрогобицького державного педагогічного університету імені І.Франка, 2015. – С.123-127. (наук. керівник Росул Т.І.)

2014

МАРІНА Ірина. Є.Іршаї. Месса «Pro Libere» // Тези ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2014. – С.99-100 (наук. керівник Попова І.В.)

ОЛІЙНИК Тамара. Японська традиційна народна музика // Тези ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2014. – С125-126.    (наук. керівник Попова І.В.)

СЕНЕК Марина. Жанри угорського пісенного фольклору Закарпатті сучасному етапі// Тези ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2014. – С.157-158.    (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)

ТИМЧУК Тетяна. Забуте ім'я Віри Ромішовської// Тези ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2014. – С.176-177.     (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)

ЧУНТУ Кристина. Симфонія №2 «Повінь» Віктора Янцо // Тези ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України»  – К., 2014. – С. 201-202.   (наук. керівник Попова І.В.)

ШЕРШУН Вікторія. Мистецьке «Вікно в Європу» // Тези ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України» – К., 2014. – С.208.    (наук. керівник Кухта І.Г.)

2013

БОЙЧУК Антоніна. Дезидерій Задор – видатний західноукраїнський композитор ХХ століття: до сторіччя від дня народження //Тези ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2013. – С.15-17.     (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)

ВАРГА Надія. Цимбальний концерт Д.Задора//Тези ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2013. – С.19-22.     (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)

ГОРЗОВ Емілія. Столітній маестро: Основні віхи життя і творчості Д.Задора//Тези ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2013. – С.37-40.     (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)

МАЦОЛА Віта. Листи-відповіді Д.Задора до Б.Бартока//Тези ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2013. – С.105-107.    (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)

ФІЗЕР Марія. Образ Д.Задора в опублікованих спогадах//Тези ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2013. – С. 162-164.   (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)

2012

НЕЧИПОРУК Юлія. Філарет Колесса – перший дослідник ладкань на Україні //Тези ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2012. – С.78-79.    (наук. керівник Мадяр-Новак В.В.)

ДЕМКО Катерина. Риси стилю модерн у фортепіанній творчості М.К.Чюрльоніса (на прикладі Трьох прелюдій на одну тему ор.20) // Тези ХІV Міжнародної науково-практичної конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2012. – С. – 29-30. (наук. керівник Росул Т.І.).

 

Публікації музикознавчих та етномузикознавчих робіт студентів Ужгородського музичного фахового коледжу імені Д.Є.Задора

за період 2001-2010 років

ГРІНЧЕНКО А. Хорові обробки закарпатських народних пісень В.Волонтира // Тези Ш Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – Київ, 2001. Стор. 21-22.

МАРКУШ О. Деякі особливості виготовлення та побутування дримби у Хустському районі Закарпатської області // Тези Ш Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – Київ, 2001. – Стор. 65-66.

ШИНКАР Є. Чи повинні “великодні ігрові пісні” збігатися з музичною стилістикою необрядового фольклору? // Тези Ш Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – Київ, 2001. – Стор. 106-107.

ТЮПА В. Дзвони Ужгорода. // Київське музикознавство. – К., 2003. – Вип.10. – С.254-258.

ТЮПА В. 70 років потому. Що збереглося? Видозмінилося? Зникло? (Слідами експедиції М.Рощахівського у прис. Вишоватім на Закарпатті) // Тези V Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2003. – С.127-128.

КОВАЛЬ Н. Про унікальні жанри, відкриті В.Гошовським на території Східних Карпат // Тези V Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2003. – С.48-49.

ФЕРМЕНЮК І. Ужгородський період Анатолія Затіна // Тези V Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2003. – С.132-133.

ЖДАНОВИЧ К. УНСАКАТ В.Гошовського 4. Жданович К. УНСАКАТ В.Гошовського - аналіз, проблеми, перспективи //Київське музикознавство. – К., 2004. – Вип. 14. – С.53-57.

ЖДАНОВИЧ К. Музичні традиції обряду збирання винограду на Закарпатті // Тези VI Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К.,2004.–С.37-38.

КРІЛЬ К. «Секрети» української симфонії соль-мінор початку ХІХ століття // //Київське музикознавство. – К., 2005. – Вип. 17. – С.87-91.

НОВАК В. Теорія трансформації коломийки, розроблена Д.Задором у 1942 році //Тези VІІ Всеукраїнської науково-теоретичної студентської «Молоді музикознавці України». – К., 2005. – С.93–94.

ПЕЛІНА Г. Трембітальні сигнали Закарпатської Гуцульщини // Тези VІІ Всеукраїнської науково-теоретичної студентської «Молоді музикознавці України». – К., 2005. – С.109-110.

ПЕЛІНА Г. Жанр обробки народної пісні в творчості закарпатських композиторів 20-30-х років ХХ століття (на матеріалі новознайдених творів) //Тези VІІІ Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України". – К., 2006. – С.59-60.

НОВАК В. Б.Барток і Закарпаття // Тези VІІІ Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2006. – С.57-58.

БУЧКО В. Хорова творчість Володимира Волонтира // Тези ІХ Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2007.

ДАНІЛОВА Н. Музично-фольклорні праці В.Гошовського про народну музику Закарпаття // Тези ХІ Міжнародної науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2009.

КУШНІР М., ДАНИЛОВА Н. Володимир Гошовський в Ужгородському державному музичному училищі // Тези ХІ Міжнародної науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2009.

ТЮПА В. Слідами експедицій Володимира Гошовського // Професійна музична культура Закарпаття. – Ужгород, 2005. – Вип. 1. – С.338-343.

НОВИКОВА О. Музична культури закарпатського села сьогодні // Тези V Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2003.

САВКО Д. Драматургія фортепіанного циклу М.П.Мусоргського „Картинки з виставки” // Тези VІІІ Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2006. – С.85-86.

НОВИКОВА О. На перетині трьох європейських культур: життєвий і творчий шлях Ф.С.Якименка //Тези VІІ Всеукраїнської науково-теоретичної студентської конференції «Молоді музикознавці України». – К., 2005. – С.97–98.

КУКУРУЗОВА М. Диригент //Професійна музична культура Закарпаття. – Ужгород, 2005. – Вип.1. – С.148-152.

МАРКУШ О. Соната для фортепіано Дезидерія Задора //Професійна музична культура Закарпаття. – Ужгород, 2005. – Вип.1. –– С.211-216.

ОЛЕНИЧ К. Композитор Віктор Теличко // Професійна музична культура Закарпаття. – Ужгород, 2005. – Вип.1. –– С.168-176.