Меню розділу

Курси підвищення кваліфікації під час карантину

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Карантин - це також хороша нагода для підвищення своєї професійної кваліфікації, вдосконалення майстерності, самоосвіти.

 

ІНТЕРНЕТ РЕСУРСИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Блог Центру навчальних та інноваційних технологій УКУ

http://ceit-blog.ucu.edu.ua/

про методики викладання в т.ч. із технологіями, про освітні ресурси, цифрові інструменти та багато іншого.

Prometeus

https://prometheus.org.ua/

Український громадський проект масових відкритих онлайн-курсів. Головною метою проекту є безкоштовне надання онлайн-доступу до курсів університетського рівня всім бажаючим, а також надання можливості публікувати та розповсюджувати такі курси провідним викладачам, університетам та компаніям. Крім того, Prometheus надає доступ до онлайн-курсів підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО).

EdEra

https://www.ed-era.com/

Українська студія онлайн-освіти, що виникла 2014 року після того, як двоє студентів КНУ пройшли перший МВОК Массачусетського технологічного університету “Circuits and electronics”. Наразі команда створила більш як 1000 освітніх роликів, запустила десять відкритих онлайн-курсів й інтерактивних підручників, а разом із Міністерством освіти і науки вони реалізували проект із оновлення шкільних програм.

EdEra Books — соціальний проект інтерактивної освітньої літератури. Онлайн-книги на EdEra складаються з ілюстрованих текстів з інтегрованими відео та тестами для перевірки здобутих знань. Дозволяють поєднати різні методи сприйняття інформації і підвищити ефективність навчання. І головне — безкоштовний доступ онлайн 24/7.

EdX

https://www.edx.org/

EdX є центром онлайнового навчання та надає послуги МВОК на відкритій безкоштовній платформі OpenEdX, пропонуючи своїм слухачам високоякісні курси, авторами яких є понад 90 найкращих університетів та інституцій з цілого світу.

Coursera

https://www.coursera.org/

Coursera заснували в 2012 році два професори Стенфордського факультету комп’ютерних наук, які хотіли поділитися своїми знаннями та навичками зі світом. Професори Дафна Коллер та Ендрю Нг розмістили свої курси в Інтернеті, зробили відкритими для всіх охочих і протягом декількох місяців навчили більше студентів, ніж могли б навчити в аудиторії протягом усього свого життя. Так з’явилася платформа, на якій сьогодні розміщено більше 2 тисяч курсів з понад 180 спеціалізацій на 4 освітніх рівнях, зареєстровано близько 25 млн слухачів – будь-хто і де завгодно може навчатися тут та отримувати кредити 149 провідних університетів світу, які є партнерами Coursera.

Future Learn

https://www.futurelearn.com/

Освітня платформа Відкритого університету, що має 40-річний досвід дистанційного навчання та онлайн-освіти. Перші онлайн-курси побачили світ у вересні 2013 року, і з того часу навчальними пропозиціями скористалося більше 6,5 млн людей, а партнерами FutureLearn стали 130 освітніх організацій та установ з цілого світу.

Udacity

https://www.udacity.com/

Виникнення Udacity стало результатом експерименту в Стенфордському університеті, в якому Себастьян Тррон і Петро Норвіг запропонували всім охочим вільно і безкоштовно пройти свій онлайн-курс “Вступ до штушного інтелекту”. На цю пропозицію відгукнулося більше 160 000 студентів із понад 190 країн, і невдовзі після цього народилася платформа Udacity. Зараз курси на платформі великою мірою скеровані на те, щоб забезпечити кожному навчання не лише на лекціях у школі чи університеті, але й упродовж усього життя для подолання розриву між реальними навичками, відповідною освітою та зайнятістю.

Canvas Network

https://www.canvas.net/

Американська платформа онлайн-навчання, заснована компанією Instructure 2010 року на основі власної системи дистанційного навчання Canvas, яку   використовує понад 3 000 університетів, шкіл та освітніх програм у всьому світі, а Мережева академія Cisco називає “найбільшою аудиторією у світі”. Більшість курсів є безкоштовними, хоча на платформі з’являються також комерційні партнерські програми. Курси переважно присвячені застосуванню інформаційних технологій у різних сферах життя.

Openuped

http://openuped.eu/

Перша і наразі єдина загальноєвропейська МВОК-ініціатива, заснована 2013 року Європейською комісією та Європейською асоціацією університетів дистанційного навчання (EADTU), до якої входили Франція, Італія, Литва, Нідерланди, Португалія, Словаччина, Іспанія та Великобританія, а також Росія, Туреччина та Ізраїль. OpenupEd розпочався з 40 курсів у різних тематичних областях. Від самого початку кожен партнер пропонував курси на власних освітніх платформах та різними мовами. Завдяки співпраці партнерів OpenupEd із країнами Азії та Африки за посередництвом ЮНЕСКО на сучасному етапі студенти можуть обрати понад 200 МВОКів 13 мовами, зокрема арабською.

Iversity

https://iversity.org/

Європейський освітній онлайн-ресурс, що з 2011 року спеціалізується на проведенні інтерактивних курсів та лекцій для вишів, а з 2012 року розміщує на своїй платформі різні відкриті масові онлайн-курси.  На сьогодні iversity налічує понад 750 000 зареєстрованих користувачів та більше мільйона студентів, а також є однією з небагатьох платформ, завдяки якій за проходження онлайн-курсів студенти з усього світу можуть отримати ECTS-кредити.

Stanford Open Edx

http://online.stanford.edu/

Платформа, що пропонує різноманітний доступ до професійного освітнього контенту від численних шкіл та університетських кафедр, а також можливість безкоштовно брати участь в онлайн-курсах, які організовують викладачі Стенфордського факультету у всьому світі протягом усього життя.

Codecademy

https://www.codecademy.com/

Інтерактивна онлайн-платформа з вивчення 7 мов програмування – Python, PHP, jQuery, JavaScript, Ruby, а також описових мов зовнішньої розмітки веб-сторінок HTML та CSS, заснована 2011 року. Сайт дозволяє кожному створювати та публікувати нові курси, використовуючи Course Creator, а для деяких курсів існують “пісочниці”, в яких користувачі можуть тестувати свої програмні коди. 2012 року більше 450 тис. людей взяли участь у безкоштовній інтерактивній програмі Code Year від Codecademy, і в грудні 2013 року Codecademy запустила iOS-додаток “Hour of Code” для тих, хто прагне вивчати програмування в ігровій формі. Станом на січень 2014 року 24 мільйони користувачів виконали більше 100 мільйонів вправ.

Khan Academy

https://uk.khanacademy.org/

Платформу заснував Салман Хан 2006 року через кілька років після того, як навчав свою кузину математики за допомогою миттєвих повідомлень. Khan Academy створює навчальні лекції на YouTube, її веб-сторінка перекладена на 23 мови, а відео — на 65. Окрім мікролекцій, веб-сторінка організації має практичні заняття та методичні матеріали для вчителів. Усі ресурси доступні безкоштовно для кожного охочого в усьому світі.

 

https://www.ranok.com.ua/remotecourses.html

Загальна інформація
Дистанційні курси — це унікальна можливість підвищити рівень власної компетентності в галузі ІКТ. Більшість курсів, які вже існують в Інтернеті, відповідають на запитання «Якими засобами зробити?». Основна ж мета запропонованих нами курсів – відповісти на питання «Навіщо це робити?». Призначення цих курсів – не навчити Вас певних окремих технічних дій, а змінити Ваше ставлення до тих чи інших технологій комунікації та візуалізації.
Які курси ми пропонуємо?
На сьогодні Ви можете взяти участь у таких курсах:

  1. «Ефективне використання мультимедійної презентації на уроці».
  2. «Якщо Вас немає в Інтернеті, Ви не існуєте (соціальні мережі та власний сайт на службі сучасного вчителя)».
  3. «Де знайти та як користуватись легальним цифровим контентом».

Програми курсів можна завантажити тут.

З чого складаються курси?
Наші курси складаються із серії онлайн-занять у формі вебінару, до кожного з яких подано обов’язкове практичне домашнє завдання. Виконання домашнього завдання є допуском до наступного онлайн-заняття. Записи онлайн-занять буде викладено на сайті interactive.ranok.com.ua.
Участь у заняттях є АБСОЛЮТНО БЕЗКОШТОВНОЮ.
Крім того, кожен з учасників курсів може замовити розширений формат участі в дистанційних курсах, який полягає в написанні та захисті підсумкового індивідуального завдання. Захист проводиться також в онлайн-режимі перед комісією фахівців-практиків з тематики курсу. У разі позитивної оцінки за захист підсумкового індивідуального завдання учасник отримує сертифікат. Вартість розширеного формату участі становить 50 грн.