Меню розділу

Сторінка методиста коледжу

Методична робота в Ужгородському музичному фаховому коледжі імені Д.Є. Задора є складовою частиною освітнього процесу і одним з основних видів діяльності голів циклових комісій та викладацького складу. Основною метою діяльності є підвищення професійної майстерності та творчого потенціалу викладачів, розвиток інноваційної діяльності педагогічного колективу. Координатором методичної роботи коледжу є методист Наталія Кузьмінська.
Основними напрямками методичної роботи є:
  • надання методичних консультацій викладачам, здобувачам освіти, працівникам інших закладів освіти;
  • спрямування і координація роботи циклових комісій коледжу;
  • надання методичної та консультативної допомоги для сприяння атестації педагогічних працівників коледжу;
  • розробка, апробація та впровадження освітніх технологій, інноваційних методик в освітній процес процес;
  • координація роботи та надання консультації для створення комплексу методичного забезпечення навчальних дисциплін;
  • розробка й упровадження в практику роботи циклових комісій методичних рекомендацій, положень щодо вдосконалення методичної роботи, професійної підготовки майбутніх фахівців;
  • вивчення й узагальнення позитивного педагогічного досвіду викладачів коледжу, педагогічних працівників інших закладів освіти, ознайомлення педагогів, здобувачів освіти  коледжу з цим досвідом та його впровадженням.
Основними формами методичної роботи в коледжі є:
  • засідання методичної ради коледжу;
  • засідання циклових комісій;
  • проблемні семінари, семінари-практикуми;
  • методичні консультації;
  • тижні циклових комісій;
  • відкриті заняття;
  • розробка і вдосконалення комплексів навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін;
  • створення навчально-методичних матеріалів;
  • виставки педагогічних досягнень викладачів.
Координуючим органом методичної роботи в коледжі є методична рада, яка розглядає найбільш важливі питання удосконалення методичної та навчально-виховної роботи в коледжі, впровадження інноваційних технологій і прогресивних форм організації навчання в навчальний процес, контролю і координації роботи циклових комісій, розробки заходів з підвищення професійної майстерності викладачів тощо.
Ключові питання роботи методичної ради:
  • Основні напрямки методичної роботи.
  • Робота циклових комісій по формуванню професійної компетентності викладачів.
  • Затвердження навчально-методичних матеріалів викладачів.
  • Результати виставки-огляду навчально-методичних матеріалів викладачів.
  • Роль і місце самостійної роботи здобувачів освіти у системі організації навчального процесу.
  • Застосування сучасних педагогічних технологій з метою підвищення якості знань.
  • Результати проведення тижнів циклових комісій.
  • Напрямки удосконалення інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу.