Методична робота в Ужгородському музичному фаховому коледжі імені Д.Є. Задора є складовою частиною освітнього процесу і одним з основних видів діяльності голів циклових комісій та викладацького складу. Основною метою діяльності є підвищення професійної майстерності та творчого потенціалу викладачів, розвиток інноваційної діяльності педагогічного колективу. Координатором методичної роботи коледжу є методист Наталія Кузьмінська.
Основними напрямками методичної роботи є:
- надання методичних консультацій викладачам, здобувачам освіти, працівникам інших закладів освіти;
- спрямування і координація роботи циклових комісій коледжу;
- надання методичної та консультативної допомоги для сприяння атестації педагогічних працівників коледжу;
- розробка, апробація та впровадження освітніх технологій, інноваційних методик в освітній процес процес;
- координація роботи та надання консультації для створення комплексу методичного забезпечення навчальних дисциплін;
- розробка й упровадження в практику роботи циклових комісій методичних рекомендацій, положень щодо вдосконалення методичної роботи, професійної підготовки майбутніх фахівців;
- вивчення й узагальнення позитивного педагогічного досвіду викладачів коледжу, педагогічних працівників інших закладів освіти, ознайомлення педагогів, здобувачів освіти коледжу з цим досвідом та його впровадженням.
Основними формами методичної роботи в коледжі є:
- засідання методичної ради коледжу;
- засідання циклових комісій;
- проблемні семінари, семінари-практикуми;
- методичні консультації;
- тижні циклових комісій;
- відкриті заняття;
- розробка і вдосконалення комплексів навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін;
- створення навчально-методичних матеріалів;
- виставки педагогічних досягнень викладачів.
Координуючим органом методичної роботи в коледжі є методична рада, яка розглядає найбільш важливі питання удосконалення методичної та навчально-виховної роботи в коледжі, впровадження інноваційних технологій і прогресивних форм організації навчання в навчальний процес, контролю і координації роботи циклових комісій, розробки заходів з підвищення професійної майстерності викладачів тощо.
Ключові питання роботи методичної ради:
-
Основні напрямки методичної роботи.
-
Робота циклових комісій по формуванню професійної компетентності викладачів.
-
Затвердження навчально-методичних матеріалів викладачів.
-
Результати виставки-огляду навчально-методичних матеріалів викладачів.
-
Роль і місце самостійної роботи здобувачів освіти у системі організації навчального процесу.
-
Застосування сучасних педагогічних технологій з метою підвищення якості знань.
-
Результати проведення тижнів циклових комісій.
-
Напрямки удосконалення інформаційно-методичного забезпечення освітнього процесу.